PROMOSI OKTOBER 2013

PROMOSI OKTOBER 2013
BELI 6 FREE 1 (SUPERRRR JIMAT)

Tuesday, July 12, 2011

Anak Tercinta...♥♥Ain

BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM...

Nie anak kesayangan saya..walaupun dia hanya seekor haiwan tapi saya sayang sangat2 kat dia..dialah buah hati n pengarang jantung saya..sbb itu saya letak nama dia NURAIN (cahayamata)..tapi saya panggil dia ain je..saya jumpa dia pun kat tepi jalan je..saya jaga dia dr umur dia sebulan dan sekarang usia dia dh setahun lebih..Alhamdulillah, sepanjang dalam jagaan saya, dia xpernah jatuh sakit..tapi yg melucukan klu orang dia,saya biasakan diri saya ngan dia dengan panggilan ummi..hihihi

Inilah gambar buah hati saya masa umur 2 bulan...
Koleksi gambar ain..Gambar nie aku isi dalam frame n letak kat atas meja..
tgh main bola..bola ain msuk bwh meja..tgh pk mcm mana nk amik..
ain yang manja.. 
                                                
nielah aktiviti ain..suka sangat main kotak..tapi skrg dia lagi suka main plastik sampah..ha3
                comel x???                                    

No comments:

Post a Comment