PROMOSI OKTOBER 2013

PROMOSI OKTOBER 2013
BELI 6 FREE 1 (SUPERRRR JIMAT)

Saturday, July 9, 2011

♫♪Warna Lambang Peribadi♪♫

BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM...

Benarlah kata orang, warna memainkan peranan penting dalam menentukan mood seseorang. Dalam psikologi sudah diakui setiap orang mempunyai keperibadian dan karakter tertentu..Warna kesukaan atau kegemaran seseorang sebenarnya melambangkan peribadi, karakter, kesihatan dan kejiwaan mereka. 

Apakah warna kegemaran pasangan anda? Cuba risik dan ketahui warna pasangan anda kerana anda boleh menyingkap peribadinya melalui warna tersebut. Ayuh, tinjau warna pilihan si dia…♥♥♥
1) PuTih
    ♫ puTih iTu sUci..Ia mELamBanGkaN sEseOraNg iTu bErfiKirAn pOsiTif dAn oPtiMisTik..mErekA juGa bErkEbOLeHan daLAm mEnYeiMbaNgkaN kEhiDupaN sEhaRiaN aNtaRa kErJa dAn pEriBaDi..SiKaP nEgaTif yAnG diMiLiki si pEmiNat wArNa puTih iaLaH mErEkA gEmaR mEnGaSinGkAn diRi dAri oRanG raMai..hAL iNi kEraNa mEreKa bErPeNdApaT, aKaN rAsa bOsaN dAn tiDak sELesA..
2) UnGu
     ♫ waRna uNgu mEmaNg cAntiK kEraNa ia aDaLah waRna kEgEmAraNku..wArNa iNi mELamBangKan sPiriTual dAn kErOhaNiaN yAng mEnDaLam..mEreKa juGa sEoRanG diNamiS dAn bErKariSmA, mEmPunYai pEraSaaN pEnuh kaSiH sAyaNg dAn mUdAh beRsiMpaTi..seLaiN iTu mEmiNati mUzik dAn bOleH diJadiKan sAhAbaT yAng bAik..
3) HiJau
    tEnaNg dAn sEgaR..mEreKa yAng mEmiNati wArNa iNi mEruPakaN sEoRaNg yAng bErPeriKemAnuSiaaN dAn pRihAtiN..biAsAnYa biLa mErEka mEmPunYai mAsaLah, mEreKa aKaN mEruJuk kEpaDa aLam sEliLinG bAgi mEndApaTkaN jAwaPaN kEpAda pErsOaLan mEreKa..aWas, mEreKa yAng mEmiNati wArNa iNi aDakaLanYa tiDak bOleH diPeRcaYai, biaRpUn mEreKa bErSikaP bErHati-hAti apaBiLa mElakuKan sEsuaTu pErKaRa..
4) KuNinG
    ♫ iNtELekTuaL..sEoRang yAng mEnaRik dAn pEnUh aSpiRasi..mEreka tiDak aKan mEmpuNyai MasaLah daLam mEnyeLesaiKan sEsuaTu pErKara dAn mEreKa boLeh mELakuKannYa taNpa bAnTuan oRanG laiN..naMun nEgaTifnYa,mEreKa aMat mUdaH bErpuTus aSa aPabiLa sEsuaTu pErKara tiDak dApaT diSeLesaiKan..jiKa haL iNi mEruNsiNgkaN, hiDuLah leMon kEraNa aRoMa dAn wArNanYa aKan mElePaskaN si pEmiNat daRi tEkaNan kErja tErsEbuT..
5) OrEn
    ♫ kEhaNgaTan..diA sEoraNg yaNg kReaTif, sUkaKan pErSaiNgan, aKtiF dAn pRakTikaL daLam mElakuKan sEsuAtu..si pEngEmaR sUka bErsaiNg dEnGan seSiaPa saHaJa..baGi mEreKa pErsaiNgan sEcaRa siHat iNi boLeh mEncAbaR miNda dAn mEnaMbah pEngaLamaN mEreKa..aDakaLanya mEreKa kuRang mEmbeRi pErhAtiaN kEpaDa pErkAra yaNg tiDak suKa diLakuKan dAn diAraH oLeh oRanG laiN..
6) MeRah
    ♫ kEmaHuan dAn kEheNdaK yaNg sAnGat mEndaLam..Ia juGa sEriNg diKaiTkan dEnGan siKap yaNg tEgas dAn gaRaNg..si pEmiNat wArnA iNi aDaLah iNdiVidu yAng bErmOtiVasi dAn MenGamALkan gAya hiDup yaNg aKtiF..ia jUga diGambArkan sEbaGai iNdiVidu yaNg bErkEboLehaN sEbaGai sEoraNg pEmiMpiN dAn mEmaNg bEnaRLah pEmiNat wArNa iNi sEoraNg yaNg pAnaS bAraN dAn mUdaH nAik aNgiN..jaDi, jaNgaNLah aNda sEnGaja nAK buAT mEreKa mAraH, aNda sEndiRi yaNg aKan teRima pAdahNya..
7) BiRu
    ♫ sEtia..mEreka seOraNg yaNg biJak dAn bErpEraNan bEsaR daLam hAla tUju kEhiDupaNnYa..mEreKa juGa diLabelKan sEbaGai tEmpAt ruJukaN baGi sEsiApa yAng mEmpUnyAi mAsaLah..si biRu bErkEboLehaN mEnJadi sEoraNg pEmiMpin keRaNa biJak mEnGatuR stRateGi..tEtaPi, aDaKaLanYa si biRu aKaN bErtiNdaK mELaMPaui baTas uNtuK mEncaPai sEsuAtu yaNg diiNgiNi..
8) InDigO
    ♫ biJaK..mEreKa mEmpUnyAi kEkUatAn mEnTal yaNg sAnGat mEndaLam..sEoRanG yaNg haLus dAn leMah..mEmpUnYai siFat keAnaK-anAkKan dAn mEmpuNyai pEraSaan yaNg pEka..kUraNg bErtaNggUngJawAb sErta sUka mEmBanGgaKan diRi sEndiRi..
9) CokLat
    ♫ mUngKin tiDak raMai yAng suKakaN waRna iNi..taPi, mUngKin raMai yaNg sUka mAkaN cOkLat..jiKa pAsaNgan tErgOloNg daLam pEnGeMar wArNa iNi, tAhniaH kEraNa pAsaNgaN aNda sEoRaNg yaNg jUjuR, tiDak sUka mEniNggi diRi dAn gEmarKan gAya hiDup yaNg aMat sEdErhaNa, biArPun mEreKa bOleH diKatEgoRi 'aNak oRaNg kAya'..taPi aWaS, mEreKa tiDak sUka bErHaDapaN dEnGan kEnYaTaaN dAn mErEka aKan laRi daRi kEnYaTaan, biaRpuN ia haNya pErKaRa yaNg rEmeH..
10) HiTam
    ♫ tEgaS, kUat, bErdiSipLin dAn sUka dikOngkoNg..cUbaLah kOngKoNg pAsAnGan aNda yAng gEmaRkaN wArNa iNi, pAstiNya aKaN bErLaku pEmbEronTakaN yaNg tiDak disAnGka-sAnGkaKan..waLauBagAimAnaPun, aPa yaNg aNda pErLu taHu tEntaNg si pEngGemar wArNa iNi iaLah mEreKa kUraNg bErKeyaKinaN dAn aDakaLaNya mEmeRLukaN sOkoNgaN aTau bAnTuaN oRaNg laiN..   

Nota: Elakkan warna hijau jika anda berada dalam keadaan yang keliru dalam apa jua perkara. Ini kerana hijau boleh mempengaruhi fikiran anda sehingga anda sukar membuat pilihan atau keputusan. Sebaliknya pilihlah warna putih apabila anda berasa keliru. Tetapi jika anda berasa kurang bersemangat, elakkan warna putih, kerana putih akan menyebabkan anda lebih bosan dalam melakukan sesuatu perkara. Erm… anda sering merasa gundah gulana? Tipsnya mudah sahaja, apabila anda dihantui perasaan ini, elakkan warna merah kerana merah menjadikan anda agresif sehingga mungkin akan melakukan perkara-perkara yang negatif. Bagi mereka yang ingin 'enjoy' bersama rakan-rakan, elakkan memakai pakaian yang berwarna hitam kerana anda tidak akan dapat merasai keseronokan bersama rakan-rakan anda.

2 comments: