PROMOSI OKTOBER 2013

PROMOSI OKTOBER 2013
BELI 6 FREE 1 (SUPERRRR JIMAT)

Monday, September 12, 2011

Raya..Raya..Raya...(Gambar 1)♥

BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM...

Alhamdulillah, hari nie dh msuk hari ke 14 syawal..raya tahun nie umah saya meriah sbb adik-beradik sume ada blik beraya bersama..pada kebiasaan, setiap kali raya ke-2 kitaorg blik kampung di Pekan,Pahang bg menziarahi kubur arwah atuk n nenek serta pegi menziarahi ke rumah saudara mara....tapi pada tahun nie xdpt nk blik sbb mak xbape sihat..wlupun xblik, raya tetap meriah di rumah sendiri dgn kehadiran saudara mara n kehadiran tetamu yg tdk putus2..seronok sgt2..sll kami serbu umah saudara mara tp tahun nie saudara mara dtg serbu umah kami..rs terharu n teruja sgt2..hrp2 tradisi nie dpt diteruskan..di sini saya sertakan beberapa gmbr raya utk kongsi ngan kwn2..
My dad..luv u♥mmmuaahh
My mom..luv u♥mmuahhh
Nie gmbr abh, mak n adik mak..cuba teka yg mana adik mak???
nielh saya..hi3
nielh adik beradik saya yg tinggal drpd 12 org..sama x muka???
Nie gambar abg2ku..hensem x???
Gambar saya ngan adik beradik pompuan aje..sama x muka kami???
Abg Long n Kak Long yg malu2..hi3
Abg Noor n Kak Yani..romantik x???hu3
akak n abg Faizal..trlebih sudah..hu3
mkn2 pada raya pertama bersama saudara mara yg dtg bertandang ke rumah..hi3

No comments:

Post a Comment