PROMOSI OKTOBER 2013

PROMOSI OKTOBER 2013
BELI 6 FREE 1 (SUPERRRR JIMAT)

Wednesday, October 19, 2011

Cinta Hatiku...Love u sayang..muah100x

BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM...

Hi semua..N3 kali nie sy just nak kenalkn cinta hati saya pada semua..Maybe ada yang dah kenal n ada jugak yg belum kenal..Walauapapun, dah tiba masanya saya perkenalkan dia pada umum (mcm artis plk aku..hi3 perasan jap)..

Jom berkenalan ngan cinta hati saya..tp klu ada yg minat n trpikat ngan dia pun sy xksh sbb sy tau dia hanya cintakan saya sorang je..hi3

kiut x Cinta Hati saya..

garangkan muka dia..tp sbnrnye dia manja sgt2 n trlalu penakut..hi3

beristirehat jap sblm tdo..
 
cian Cinta Hati saya trpaksa tdo mcm nie gara2 saya lmbt sediakan tmpt tdo..maaf ye sayang..
 
gara2 saya lmbt sediakan tmpt tdo..hi3
 
tmpt tdo dh disediakan..beginilh crnya cinta hati sy mula2 nk tdo..
 
lena sudah cinta hati sy tdo..agknya dh smpi ke bulan kot..hi3
 
Mcm mana kawan2, comel x cinta hati saya?ada x yg dh jatuh hati ngan dia?nnt klu ada time sy akan upload video dia main ngan kwn dia yg brnama oren..tp sbnrnya bkn main tp dia belasah..k la cukup smpi sini dulu sy citerkn ttg cinta hati saya..

No comments:

Post a Comment