PROMOSI OKTOBER 2013

PROMOSI OKTOBER 2013
BELI 6 FREE 1 (SUPERRRR JIMAT)

Monday, January 9, 2012

Si Comelku Chakkk..

BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM...

Masa berlalu begitu pantas sekali..Hari ini kita berada dalam hari yang kesembilan pada tahun 2012M/1433H..Bagaiman dengan kehidupan kawan2 semua setakat hari ini?Ada yang menghiburkan hati?Kalau ada, marilah kita sama2 memanjat kesyukuran..Tapi bagi yang dalam keadaan berduka, semoga anda semua tabah dan sabar dalam mengharungi apa jua keadaan..Dan marilah kita sama2 berdoa agar pada tahun 2012 nie akan memberi seribu kemanisan dan kegembiraan dalam hidup kita serta dikuatkan iman dan tingkatkan ibadah kita.Amin

Sudah lama rasanya saya xcoretkan n3 di laman ini..Rindu untuk mencoret 2 ada tapi oleh kerana rasa kemalasan itu membuatkan n3 ini tidak terisi..Tapi hari ini saya gagahkan diri serta semangat untuk melawan rasa malas yang menghantui diri saya itu..Pada n3 kali nie saya nak share picture "BUAH HATI" yang tersangat comel (comel ke..hi3)..Ok la..Tanpa membazirkan masa, jom kita sama2 layan pic "BUAH HATI" saya nie..



entah apa yang ditengok pun xtau la..sampai senget2 kepala..agaknya tgh blajar matematik kot..








macam dia faham plk apa yg ada kt screen 2...nie la aktiviti dia (suka kacau) klu saya tgh ngadap komputer..







time nie dia dh boring..minta dilayan tp xdilayan jgk..so tgk je la..lg satu klu kawan2 sume nak tau..Ain nie pantang tgk saya cakap dengan hp..klu dia nmpk n dengar pasti dia buat bising n gigit kita minta beri perhatian..erti kata lain dia nie macam "Cemburu" (mcm manusia plak..hi3)..tp itulah hakikat yang sebenar..

Sebenarnya banyak lagi gambar dia yang nak ditepetkan kat n3 nie..Tapi masa tak mengizinkan..InsyaAllah lain kali saya akan tepetkan gambar dia lagi..Maybe lain kali saya akan tepetkan gambar2 gaya dia tidur.

No comments:

Post a Comment