PROMOSI OKTOBER 2013

PROMOSI OKTOBER 2013
BELI 6 FREE 1 (SUPERRRR JIMAT)

Tuesday, July 19, 2011

Cian Si Comelku

BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM...

Alhamdulillah, hari ini dah 17 syabaan..nie bermakna hanya tinggal 12 hari saja lagi kita akan menyambut ramadhan al-mubarak..pasti seronokkan..bagi sapa-sapa yang masih berhutang puasa tahun lepas cpat2lh bayar ek..jangan lengah2kn lagi..(hihihi)

N3 kali nie saya nak citer tentang si comel yang sangat saya sayang giler2..(dahsyat x)..Mcm nie citer dia..Semlm saya nak pergi siram pokok kat depan umah..Ain nie biasalh dia bukan blh tgk saya ada kt luar umah..Dia pun gelisahlh tgk sbb ingat saya nak tinggal dia..Entah mcm mana dia panjat pintu grill 2 pastu kaki dia tersangkut  kat jaring yang ada kat pintu grill 2 dan kaki dia terkulai ngan keadaan kepala ke bawah..Bila dengar suara dia jerit sakit, saya cepat2 dapatkan dia n selamatkan dia..Masa selamatkan dia, sempat jugak la tanagn saya kena cakar ngan dia..Mungkin sbb dia terkejut, takut n sakit kot..Tapi saya xkisah sbb bg saya dia xde pe2..

Susah jugak nak kuarkan kaki dia dari jaring 2 sbb dia mengelupur..Tapi saya gagahkan jugak sbb xsanggup tgk dia mcm 2..Hampir 10 minit, alhamdulillah saya berjaya selamatkan dia..Lepas 2, saya terus dapatkan dia yang dalam ketakutan..Sambil peluk dia, saya ckp ngan dia sambil mengalirkan air mata sbb saya xsanggup klu apa2 berlaku pada dia..
Saya : Ain sakit x? Nak ummi urutkan kaki Ain x? Ummi sayang Ain..Ummi xnk Ain sakit..(sambil menangis)
Ain : Meow (ngan nada yang sedih)
Saya : Ain sayang ummi x? Klu Ain sayang ummi, lainkan Ain jgn main mcm 2 ye..Tak nak panjat2 dh..Ain kn girl2..(makin laju airmata mengalir n suara teresak2)
Ain : Meow (masih sedih n takut)
Saya : Jom kita tdo..Ain rehat ye..xnk main tau..(dah kurang skit menangis)
Ain : Meow (itu je bahasa yang Ain tau)

Pastu kami pun masuk bilik utk tdo..Dia pun xaktif mcm sll..klu x jgn harap dia nk tdo awl..

Bila bangun pagi tadi saya rasa gembira sgt2 sbb dia dh blh main mcm biasa..n jalan pun ok..xde tanda2 mcm patah pun..Syukur sgt2..Terima Kasih Ya Allah sbb selamatkan Ain..

Nota: Saya biasakan diri ngan Ain ialah ummi..(mcm mak ngan anak plk)hihi..

No comments:

Post a Comment